פלטפורמת זמני חסד
מצאו את הדרך הטובה ביותר ללכוד את קשב הקהל שלכם בפעם הבאה שתנאמו

פרזנטציה ועמידה מול קהל

"אנשים ישכחו מה אמרת אבל לעולם לא ישכחו מה גרמת להם להרגיש." מאיה אנג'לו​

העברת מסר משכנע ובהיר טמונה במילים שאנחנו בוחרים ובאופן שבו אנו מציגים. על מנת להציג כל רעיון, תכנית או מוצר יש לבנות את הפרזנטציה בצורה לוגית שתשמור על רמת קשב ועניין גבוהים אצל מי שמקשיב לנו.

התכנית בנויה משלושה עמודי תווך מרכזיים:

מדידה


המדידה מבוססת על דשבורד יכולות פרזנטציה שבו נבחנים על שלושה קריטריונים: עד כמה המצגת הייתה: - רלוונטית? - ממוקדת? - מעניינת? על ידי שלושת הקריטריונים האלו יכולים מומחי התקשורת של Debate להעריך את המצגת ולמשב את המציג בהתאם.




ייעוצים


כחלק בלתי נפרד מהתכנית הפרזנטציה של Vayomar כל מציג מקבל ייעוץ אישי. תהליך הייעוץ מחולק ל-2 חלקים: 1. One on One – מטרתו לספק כלים והמלצות שרלוונטיים לאותו מציג אשר יביאו לשיפור משמעותי באופן שבו המציג מעביר את הפרזנטציה והמסר שהוא מעוניין להעביר יעבור בצורה בהירה ומשכנעת יותר. 2. ​ OJT – שימוש במערכת HDID לצורך מישוב המציג בזמן אמת על הפרזנטציה שלו תוך התייחסות מדויקת לנקודות החוזקה שלו ולנקודות שעליו לשפר.




סדנאות


  • איך לזקק שורה תחתונה ולתעדף בין עיקר וטפל?
  • איך להיות רלוונטי לקהל שמולו אתה עומד?
  • איך להציג פיץ' ב-3 דקות?
  • איך מציגים למקבלי החלטות?
אופן -
  • איך להפוך מצגת עמוסה בנתונים למצגת מעניינת וחוויתית?
  • כל מצגת היא הזדמנות לבסס את מעמדך בארגון – איך עושים את זה?
  • איך להיות דובר כריזמטי?
בניית מצגת -
  • ממצגת אינפורמטיבית למצגת עסקית – איך עושים את זה?
  • איך להימנע מטעויות נפוצות ב-power point?





4 שלבים להצגת פרזנטציה למקבלי החלטות:
 
 

פיתוח מנהלים

"ניהול זה לעשות דברים נכון.מנהיגות זה לעשות את הדברים הנכונים.פיטר דרוקר

הצלחתו של ארגון מבוססת, קודם כל, על שקיפות ובהירות של היעדים והקריטריונים שמגדירים לכל בעל תפקיד בחברה.

התכנית בנויה משלושה עמודי תווך מרכזיים:

מדידה


המדידה מבוססת על דשבורד ניהולי שבו אתם קובעים את ארבעת הכישורים המובילים שנדרשים ממנהל בארגון שלכם. כל מנהל מקבל אחת לתקופה דשבורד שמבוסס על הערכה תלת מימדית: - הערכה שלו את עצמו. - הערכת המנהל הישיר שלו - הערכת מומחה מטעם Vayomar באמצעות ההערכה התלת מימדית הזו ניתן לבחון באופן מעמיק ומדיד את הקריטריונים השונים, לעבוד באופן ממוקד ולראות את גרף השיפור באופן כמית של כל מנהל.




ייעוצים


כחלק בלתי נפרד מתכנית פיתוח המנהלים של Vayomar כל מנהל הלוקח חלק בתכנית מקבל ייעוץ אישי. תהליך הייעוץ מחולק ל-2 חלקים: 1. One on One – מטרתו לספק כלים והמלצות שרלוונטיות לאותו מנהל בהתאם לדשבורד משלב המדידה. המטרה היא לבחון באופן ספציפי את אותו מנהל ולטפל נקודתית בחוזקות ובחולשות שלו. 2. OJT – צופים במנהל ב-LIVE בכל מיני סיטואציות ניהוליות: פגישה עם לקוח, שיחה עם עובד, פרזנטציה מול מקבלי החלטות. אחרי זה נותנים לו פידבק בהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש.




סדנאות


לתכנית פיתוח המנהלים מספר סדנאות שמטרתן להקנות כלים פרקטיים למנהלים:

ביסוס מעמד המנהל - איך אני רוצה שיתפסו אותי בארגון? - איך בפועל תופסים אותי בארגון? - איך אני מגשר על הפער בין שניהם? מנהיגות מול ניהול - מה מבדיל בין מנהל למנהיג? - איך יכול כל מנהל למנף את היכולות הקיימות שלו ולהפוך למנהיג? - מהו סגנון הניהול הדומיננטי שלי כמנהל? - איך נכון לי לתקשר עם סגנונות ניהול אחרים? הנעת עובדים - כל אינטראקציה עם העובד שלך היא פוטנציאל למנף את המוטיבציה בקרבו ולבסס את מערכת היחסים איתו. איך עושים את זה? - ניהול עלול להרגיש הרבה פעמים כמו התעסקות בטפל שגוזלת זמן יקר. איך הופכים עובדים מנטל לנכס?

רתימת מקבלי החלטות - איך חושבים ומדברים כמו מנהל - איך מציגים פרויקט, יוזמה או רעיון למקבלי החלטות? - השפעה ללא סמכות - איך מייצרים שיתוף פעולה מיטבי עם ממשקים שאינם כפופים לי ברמה הניהולית? - העברת מסרים - איך ניתן להעביר את הנושא או הפרויקט שאני מוביל באופן הקצר, הממוקד והמעניין ביותר? קיימים 2 מסלולים: 1. מסלול פיתוח מנהלים. 2. שיטה לניהול ישיבות באופן אפקטיבי.





 

תכנית החדשנות של דיבייט היא תכנית ממוקדת אשר עוברת התאמה ספציפית לארגון ולצרכיו,

תוך שאיפה לצמיחה מתמדת, מינוף הידע והמשאבים הקיימים ומיקסום התוצאות הרצויות.

איך אנחנו עושים את זה?

תכניות חדשנות

בנייה, הובלה והטמעה של תכניות חדשנות


  • התאמת תכנית החדשנות לאסטרטגיה הארגונית – פיתוח תרבות ארגונית המעודדת צמיחה וחשיבה יצירתית שיטתית באופן חוצה ארגון: החל מראשון המנהלים ועד אחרון העובדים.
  • בניית פלטפורמה לאיסוף רעיונות חדשניים, סינון והצגה – רתימת כלל העובדים על ידי מינוף הידע וההון האנושי למיקסום התהליך.
  • הכשרת מובילי חדשנות – הקניית ארגז כלים וליווי אישי לגורמים מובילים בארגון כך שהדינאמיקה חדשנית תוטמע באופן מוחלט ב-DNA הארגוני.
  • תקשור ופרסום של תכנית החדשנות על מנת למתג את הארגון כמוביל חדשנות.




סדנאות חדשנות - לימוד השיטה והקניית כלים ליישום


  • איך יוצאים מקיבעונות מחשבתיים?
  • 3 כללים לניהול סיעור מוחות באופן אפקטיבי
  • גיבוש רעיון משלב התיאוריה לשלב היישום
  • איך רותמים עובדים לשיתוף פעולה?
  • איך נכון להציג נכון רעיון חדשני מול מקבלי החלטות?
  • איך להציג רעיון חדשני על במה ב-3 דקות?
  • מתיאוריה למציאות: סיור באתרי חדשנות מעוררי השראה כמו גוגל, HP ואמדוקס




ייעוץ מקצועי למנהלי חדשנות


ליווי מנהל חדשנות של הארגון בפתרון אתגרים.




הכנת דוברים ויזמים באירועי חדשנות (כולל האקתון)


זיקוק התוכן של הרעיון החדשני. "סטוריטלינג": איך הופכים את הפרזנטציה של הדובר לבלתי נשכחת. עיצוב ובניית המצגת.





חברת דיבייט גאה להצטרף לVayomar  בדרכה לשיפור יכולות התקשורת ברחבי העולם. בקרו באתר שלנו על מנת ללמוד עוד