פלטפורמת זמני חסד
מצאו את הדרך הטובה ביותר ללכוד את קשב הקהל שלכם בפעם הבאה שתנאמו

פרזנטציה ועמידה מול קהל

"אנשים ישכחו מה אמרת אבל לעולם לא ישכחו מה גרמת להם להרגיש." מאיה אנג'לו​

העברת מסר משכנע ובהיר טמונה במילים שאנחנו בוחרים ובאופן שבו אנו מציגים. על מנת להציג כל רעיון, תכנית או מוצר יש לבנות את הפרזנטציה בצורה לוגית שתשמור על רמת קשב ועניין גבוהים אצל מי שמקשיב לנו.

התכנית בנויה משלושה עמודי תווך מרכזיים:

מדידה


המדידה מבוססת על דשבורד יכולות פרזנטציה שבו נבחנים על שלושה קריטריונים: עד כמה המצגת הייתה: - רלוונטית? - ממוקדת? - מעניינת? על ידי שלושת הקריטריונים האלו יכולים מומחי התקשורת של Debate להעריך את המצגת ולמשב את המציג בהתאם.




ייעוצים


כחלק בלתי נפרד מהתכנית הפרזנטציה של Vayomar כל מציג מקבל ייעוץ אישי. תהליך הייעוץ מחולק ל-2 חלקים: 1. One on One – מטרתו לספק כלים והמלצות שרלוונטיים לאותו מציג אשר יביאו לשיפור משמעותי באופן שבו המציג מעביר את הפרזנטציה והמסר שהוא מעוניין להעביר יעבור בצורה בהירה ומשכנעת יותר. 2. ​ OJT – שימוש במערכת HDID לצורך מישוב המציג בזמן אמת על הפרזנטציה שלו תוך התייחסות מדויקת לנקודות החוזקה שלו ולנקודות שעליו לשפר.




סדנאות


  • איך לזקק שורה תחתונה ולתעדף בין עיקר וטפל?
  • איך להיות רלוונטי לקהל שמולו אתה עומד?
  • איך להציג פיץ' ב-3 דקות?
  • איך מציגים למקבלי החלטות?
אופן -
  • איך להפוך מצגת עמוסה בנתונים למצגת מעניינת וחוויתית?
  • כל מצגת היא הזדמנות לבסס את מעמדך בארגון – איך עושים את זה?
  • איך להיות דובר כריזמטי?
בניית מצגת -
  • ממצגת אינפורמטיבית למצגת עסקית – איך עושים את זה?
  • איך להימנע מטעויות נפוצות ב-power point?





4 שלבים להצגת פרזנטציה למקבלי החלטות:
 
 

פיתוח מנהלים

"ניהול זה לעשות דברים נכון.מנהיגות זה לעשות את הדברים הנכונים.פיטר דרוקר

הצלחתו של ארגון מבוססת, קודם כל, על שקיפות ובהירות של היעדים והקריטריונים שמגדירים לכל בעל תפקיד בחברה.

התכנית בנויה משלושה עמודי תווך מרכזיים:

מדידה


המדידה מבוססת על דשבורד יכולות פרזנטציה שבו נבחנים על שלושה קריטריונים: עד כמה המצגת הייתה: - רלוונטית? - ממוקדת? - מעניינת? על ידי שלושת הקריטריונים האלו יכולים מומחי התקשורת של Debate להעריך את המצגת ולמשב את המציג בהתאם.




ייעוצים


כחלק בלתי נפרד מהתכנית הפרזנטציה של Vayomar כל מציג מקבל ייעוץ אישי. תהליך הייעוץ מחולק ל-2 חלקים: 1. One on One – מטרתו לספק כלים והמלצות שרלוונטיים לאותו מציג אשר יביאו לשיפור משמעותי באופן שבו המציג מעביר את הפרזנטציה והמסר שהוא מעוניין להעביר יעבור בצורה בהירה ומשכנעת יותר. 2. ​ OJT – שימוש במערכת HDID לצורך מישוב המציג בזמן אמת על הפרזנטציה שלו תוך התייחסות מדויקת לנקודות החוזקה שלו ולנקודות שעליו לשפר.




סדנאות


  • איך לזקק שורה תחתונה ולתעדף בין עיקר וטפל?
  • איך להיות רלוונטי לקהל שמולו אתה עומד?
  • איך להציג פיץ' ב-3 דקות?
  • איך מציגים למקבלי החלטות?
אופן -
  • איך להפוך מצגת עמוסה בנתונים למצגת מעניינת וחוויתית?
  • כל מצגת היא הזדמנות לבסס את מעמדך בארגון – איך עושים את זה?
  • איך להיות דובר כריזמטי?
בניית מצגת -
  • ממצגת אינפורמטיבית למצגת עסקית – איך עושים את זה?
  • איך להימנע מטעויות נפוצות ב-power point?





 

תכנית החדשנות של דיבייט היא תכנית ממוקדת אשר עוברת התאמה ספציפית לארגון ולצרכיו,

תוך שאיפה לצמיחה מתמדת, מינוף הידע והמשאבים הקיימים ומיקסום התוצאות הרצויות.

איך אנחנו עושים את זה?

תכניות חדשנות

בנייה, הובלה והטמעה של תכניות חדשנות


  • התאמת תכנית החדשנות לאסטרטגיה הארגונית – פיתוח תרבות ארגונית המעודדת צמיחה וחשיבה יצירתית שיטתית באופן חוצה ארגון: החל מראשון המנהלים ועד אחרון העובדים.
  • בניית פלטפורמה לאיסוף רעיונות חדשניים, סינון והצגה – רתימת כלל העובדים על ידי מינוף הידע וההון האנושי למיקסום התהליך.
  • הכשרת מובילי חדשנות – הקניית ארגז כלים וליווי אישי לגורמים מובילים בארגון כך שהדינאמיקה חדשנית תוטמע באופן מוחלט ב-DNA הארגוני.
  • תקשור ופרסום של תכנית החדשנות על מנת למתג את הארגון כמוביל חדשנות.




סדנאות חדשנות - לימוד השיטה והקניית כלים ליישום


  • איך יוצאים מקיבעונות מחשבתיים?
  • 3 כללים לניהול סיעור מוחות באופן אפקטיבי
  • גיבוש רעיון משלב התיאוריה לשלב היישום
  • איך רותמים עובדים לשיתוף פעולה?
  • איך נכון להציג נכון רעיון חדשני מול מקבלי החלטות?
  • איך להציג רעיון חדשני על במה ב-3 דקות?
  • מתיאוריה למציאות: סיור באתרי חדשנות מעוררי השראה כמו גוגל, HP ואמדוקס




ייעוץ מקצועי למנהלי חדשנות


ליווי מנהל חדשנות של הארגון בפתרון אתגרים.




הכנת דוברים ויזמים באירועי חדשנות (כולל האקתון)


זיקוק התוכן של הרעיון החדשני. "סטוריטלינג": איך הופכים את הפרזנטציה של הדובר לבלתי נשכחת. עיצוב ובניית המצגת.





חברת דיבייט גאה להצטרף לVayomar  בדרכה לשיפור יכולות התקשורת ברחבי העולם. בקרו באתר שלנו על מנת ללמוד עוד
  • פייסבוק

נשמח לשמוע מכם!

חברת דיבייט

תקשורת ביניאישית וניהול

 

בוקסנבאום 3, תל אביב

 

טל': 03-7722032

חברת דיבייט - תקשורת בינאישית וניהול