מיתוג ושיווק בית הספר? גם אנחנו יכולים!

עודכן ב: 11 אוק 2018


כמנהלי ומנהלות בתי ספר, לא פעם אנו נדרשים לספר את סיפור בית הספר בפני גורמים שונים.

מה נכון לעשות בכדי לשווק ולמתג את העשייה הבית ספרית הנהדרת הנעשית בבית הספר בצורה משכנעת וממוקדת?ממש כאן לפניכם 2 טיפים:

1. לבסס את מעמדכם כמומחים: שלבו בדבריכם דוגמאות ותיאורי מקרים מעברכם ומחיי בית הספר אשר יבססו את בהשכלתכם, נסיונכם וסמכותכם בבית הספר.

(לדוגמא: " השנה בית ספרנו מקדם את ערך קבלת השונה. נושא זה קרוב לליבי עוד מתקופת לימודיי האקדמיים,

בהם קראתי מחקרים רבים בנושא וכבר אז ראיתי את ההוכחה והקשר הקיים בין דימוי עצמי לסובלנות".)

2. להוסיף טעם מדעי לדברים: הוספת נתונים מדויקים, סטטיסטיקות ועובדות,יגרמו למסר שלכם להיתפס כמהימן יותר.

(לדוגמא: "בשנה החולפת הצלחנו להפחית את מקרי האלימות בכיתות ה' - ו'. בואו ואספר לכם איך עשינו זאת..")


המסר הסמוי שהעברנו בביסוס מעמדינו כמומחים ובשימוש נתונים מדויקים הוא שאנחנו רצינים ומקצועיים וכי בית הספר שלנו יכול להגיע לכל מטרה אותה נציב.

בהצלחה!


לפרטים נוספים:

נועה גרוס 054-6655409 noa@debate.co.il

מור גולן 054-8090515 morg@debate.co.il


  • פייסבוק

נשמח לשמוע מכם!

חברת דיבייט

תקשורת ביניאישית וניהול

 

בוקסנבאום 3, תל אביב

 

טל': 03-7722032

חברת דיבייט - תקשורת בינאישית וניהול